Tuesday, June 16, 2009

Final Farewell 4 - The Things I'll Miss

Alright, this is the last song in this "Final Farewell" series. It's the longest song (in terms of amount of lyrics) I ever attempted and took one of the longest "production cycle" ever.

Started working on it since the day I first came back, and it has since underwent several revision...

If you are a member of the Kindergarten, I am sure you can really feel all the emotion that goes into this song.

I've thrown in almost everything I can into the length of this 1 song.

All my memories.

All the things I'll miss.

All the ones I'll remember.

All the bad, all the good...

My final song for the Kindergarten...

Farewell...

我怀念的






我问为什么, 那GRANDO每次想咬我
MEL MEL为什么, 不能够 永远陪着我
我该相信命中注定, 还是我犯的错
还是明白我已不能改变什么

想问为什么, RISK已不能让我快乐
这是为什么, 因为有了WII和GAMECUBE
每次常常IN-PRO OUT-PRO, ARBO 突然 DEMO
我每次是最怕, 大便一坨一坨
其实我非常难受

我怀念的是我的小狗, 我怀念的是我的好友
我怀念的是HLS后, NASI LEMAK 100 PLUS COMBO
我记得KENNEL WASHING, 也记得拜二TRIGENE
记得常常JETSPRAY, 才没有ALGAE, 才不会TIO MEH  
谁记得, 谁忘了

想问为什么, 不再有当年的快乐
这是为什么, 疯的狗越来越多了
疯狗常常将人拖着, 把手都变曲折
假装生病是怕, DUTY太多太多
你让我非常难受

我怀念的是无话不说, 我怀念的是一起做OPS
我怀念的是DISMOUNT以后, 一起出去看戏一起疯
我记得那年JURONG, 也记得那座"糖果"
记得那片星空, 最紧的右手, 身边的小狗,  
谁忘了

我怀念的是一起拿OFF, 我怀念的不是“红游龙”
我怀念的是你很激动, BURN我的OFF, BURN得我多痛
我记
被捅背后, 我记得我颤抖着
记得天天恶梦, 活在恐惧中, 很多人发疯

[ 对一起OPS的人的话 ]
谁切的太过凶 睡过头太扯了
谁要走我的狗 谁忘了那就是承诺
[ 对狗的话 ]
你自顾自地走 你忘了跟着我
我打得你很痛 我忘了要给你温柔

(我怀念的) 我还有想要爱你的冲动
我记得当年DOG COURSE 也记得我学过的
记得那片KINDNESS 最紧的FIRMNESS 最暖的PATIENCE

[当我把我的狗PASS DOWN的时候。。。]
我放手 我让座 假洒脱 谁懂我多么不舍得
太爱了 所以我 没有哭 没有说

No comments: