Friday, June 05, 2009

Final Farewell 2 - Maybe During Winter

It only seems like yesterday when I came back to this place...

And yet, I'll be leaving this place again in less than 10 days.

Yes, again.

But this time round, it'll be for real.

It will be my REAL graduation.

...

...

I will never return back to this place as a member of the Kindergarten again.

Never again in my life.

...

...

...

This song is for all my friends, both the old and the new, and the wonderful tail-waggers who will still be here...

Even though we will soon go separate ways... let us persevere in our respective paths...

Even when we don't have each other by our sides... we must learn to take care of ourselves...

...

Thank you for all the wonderful memories~





轻轻的我将离开你 请将眼角的泪拭去
漫漫长夜里 未来日子里 亲爱的你要坚持下去
前方的路虽然多DUTY 我会天天在为你祝福
虽然迎着风 虽然下着雨 总有一天你会ORD

*CHORUS
没有你的日子里 我会更加珍惜自己
没有我的岁月里 你要保重你自己
你问我何时来看你 我也轻声地问自己
不是在此时 不知在何时 我想大约会是在冬季
不是在此时 不知在何时 我想大约会是在冬季

轻轻的我将离开你 请将眼角的泪拭去
漫漫长夜里 未来日子里 我也一定会坚持下去
前方的路虽然要STUDY 请在笑容里为我祝福
虽然迎着风 虽然下着雨 我们在风雨中同努力

*Repeat Chorus

No comments: