Friday, June 12, 2009

Final Farewell 3 - I'm Finally Leaving

As the saying goes...

长江后浪推前浪,一代新鸟换老鸟

Chang-jiang (river) back waves push front waves, One batch new birds change old birds...

This signifiies the end of an era...

And as the new generation of people arrive, the old people must leave.

It's an endless and vicious cycle.

A never-ending loop...

And so it's finally time for me to leave this place...

There is nothing that's going to make me reluctant to leave this place...

Nothing I couldn't bear to leave behind...

Except maybe for my friends...






如果没来K9里, 我将会是在那里
日子过的怎么样, 是否会比较HAPPY
可惜这里有些人, 他们很会拿MC
不知道会不会, 随便就连累到你

任时光匆匆流去, 我快ORD
心甘情愿感染你的气息
人生几何, 能够等到ORD (
能够得到PINK IC)
失去生命的力量也不可惜 
朋友啊, 其实我, 我不想离开你
除了你, 我不能感到一丝丝情意

如果有那么一天, 我说即将要离去
你要告诉你自己, 有天也会轮到你
不要什么DUTY, 只要天天回家去
没有了我依靠, 你要坚强活下去

No comments: