Saturday, April 10, 2010

Y2S2, Week 12 In Review


Warning: This song contain mild gore & graphic scene.
Parental guidance recommended.































好疼,屎已经积的那么深
Constipation to you
我深爱的人

好疼, 七天七夜在你肛门
When can I go out
我痴痴,痴痴的等



屎,一一坨一坨一坨
拼出你我的圆粪
我的爱因你而生
你的手摸出我的心疼

屎,一坨一坨一坨一坨
在水中静静缤纷
眼看你就要冲水了
而我也将,也将不再生存



Courtesy of Ben


No comments: